ПРАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК “ОНТОЛОГІЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ”

 

ПРАКТИЧНИЙ ПОСІБНИК “ОНТОЛОГІЯ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ”

У публікації наведено аналіз процесу становлення дуальної освіти в Німеччині та Україні, описано особливості організації співпраці з роботодавцями та організації навчання, основоположні принципи, особливості впровадження з огляду на національні контексти, наведено кейси та документи, які стануть у нагоді всім, хто має на меті впровадити або розвивати ДФЗО. Ця онтологія розглядає дуальну освіту у всій її складності, — з огляду на історичні, соціальні, економічні, управлінські, філософські та інші аспекти.

Опубліковано у Дуальна форма навчання, Новини. Додати до закладок постійне посилання.