У вересні 2020 року відбулось засідання обласної методичної секції викладачів природничих дисциплін на тему: Професійна компетентність як динамічний конструктор викладачів природничих дисциплін.
Під час засідання методист кабінету загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО в Одеській області Хван Н.Б-С. ознайомила викладачів з навчально-методичним забезпеченням викладання природничих дисциплін у 2020-2021 навчальному році в закладах професійної освіти.
 |
 |
Викладачі ділилися власним досвідом, зокрема: Прудка Н.В., викладач фізики і асторономії ДНЗ «Березівський професійний аграрний ліцей» презентувала досвід проведення нетрадиційних (бінарних) уроків з фізики і астрономії як засобу розвитку пізнавального інтересу здобувачів освіти; Макаріна В.В., викладач фізики і асторономії Чорноморського морського коледжу Одеського національного морського університету доповіла про досвід використання на уроках фізики власних учнівських відеофрагментів, як засобу активізації навчального процесу та розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти; Чернєва В.Е., викладач фізики і асторономії ДНЗ «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей» поділилася результатом дворічного впровадження в навчальний процес технології LearningApps з метою підвищення якості освіти з фізики; Білоцерковець О.Р., викладач фізики і астрономії ДНЗ «Одеський професійний ліцей морського транспорту» запропонувала колегам інструментарій викладача щодо організації дистанційного навчання та поділилася власним досвідом організації та проведення такого навчання; про проектну технологію як універсальний метод для виховання компетентнісного здобувача освіти доповіла Рудянчук Г.І., викладач біології і екології ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти». Досвідом формування екологічної компетентності здобувачів освіти поділилася Биковська В.О., викладач хімії та біології і екології ДНЗ «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей». Всі доповідачі підготували презентації.
 |
 |
Рекомендовано матеріали круглого столу розглянути в закладах. професійної освіти на засіданні відповідної методичної комісії.