11 жовтня 2021 року на платформі Google Meet проведено засідання обласної методичної секції викладачів природничих дисциплін закладів професійної освіти.
![]() |
Тема засідання: Бріколаж на уроках природничих дисциплін.
Відкрила засідання та привітала його учасників Хван Наталія Бен-Себівна, методист НМЦПТО в Одеській області.
![]() |
![]() |
Під час засідання Хван Н. Б-С. ознайомила викладачів з методичними рекомендаціями щодо викладання природничих дисциплін в закладах професійної освіти у 2021/2022 навчальному році та з листом Міністерства освіти і науки України від 22.09.2021 № 1/9-482 “Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році”. Також поінформувала про новий тренд в освіті – «Бріколаж», який доречно використовувати на уроках природничих дисциплін.
Про використання бріколажу на уроках фізики в закладі професійної освіти доповіла Задорожна Оксана Олександрівна, викладач фізики і астрономії ДНЗ «Одеський центр ПТО».
![]() |
![]() |
Досвід використання бріколажу в завданнях з фізики для самостійної роботи здобувачів освіти презентувала Чернєва Вікторія Едуардівна, викладач фізики і астрономії ДНЗ «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей».
![]() |
![]() |
![]() |
Турбіна Людмила Володимирівна, викладач хімії, ДНЗ «Одеський професійний ліцей морського транспорту» розповіла про застосування нестандартного методу «бріколаж» на уроках хімії.
![]() |
![]() |
Можливість застосування бріколажу як інструменту неформального навчання на уроках біології і екології презентувала Темеш Тетяна Миколаївна, викладач біології і екології, ВСП БВПУ «ДУ «Одеська політехніка».
![]() |
![]() |
Лучинецька Катерина Володимирівна, викладач природничих дисциплін, ДНЗ «Арцизький професійний аграрний ліцей» розповіла про цікаве використання бріколажу на уроках природничих дисциплін.
![]() |
![]() |
З впровадженням елементів STEM – освіти у навчання природничо-математичних дисциплін ознайомила Соколюк Світлана Василівна, методист НМЦПТО в Одеській області.
![]() |
![]() |
Послухавши колег, ознайомившись з їх презентаціями викладачі зробили висновок, що освітня технологія «бріколаж» може бути використана при викладанні будь-якого предмету, що сприяє розвитку творчого потенціалу як для здобувачів освіти, так і для викладачів.
Бріколаж як освітній тренд забезпечує новий спосіб навчання, що відкриває величезний простір для креативу.
Майбутнє освіти, безперечно, за креативним педагогом, а відтак – i його вихованцями.