Напередодні Тижня професійної освіти, який проводиться у рамках Європейського року навичок 2023 Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти в Одеській області спільно з Департаментом освіти і науки Одеської обласної військової адміністрації та філією АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Одеська регіональна дирекція» проведено вебінар для заступників директорів з НВихР та працівників, відповідальних за комунікації, просування та вступну кампанію. Тема заходу «Канали комунікації для популяризації професійної освіти». Метою даного вебінару було ознайомити педагогічних працівників з особливостями створення іміджу свого закладу, щоб зробити його привабливим для майбутніх здобувачів освіти.
Відкрила роботу вебінару, привітала учасників Ольга Литвинюк, завідуюча кабінету організаційно-методичної, кадрової та виховної роботи НМЦ ПТО в Одеській області, та окреслила зміни, які торкнулися закладів професійної освіти за останніх чотири роки.
Олена Лебеденко, викладач, Північного центру професійної освіти, презентувала роботу закладу в умовах воєнного стану та розповіла про формування престижу навчання робітничим професіям.
Анастасія Павловська, викладач Відокремленого структурного підрозділу «Березівське вище професійне училище Національного університету «Одеська політехніка», розповіла про форми взаємодії з інфлюенсерами. Поділилася досвідом, як збільшити знання аудиторії про свій заклад освіти, забезпечити взаємодію з абітурієнтами під час вступної кампанії через комунікацію.
Юлія Антосюк, заступник директора з НВихР, ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського» розповіла про використання медіа-контенту у профорієнтаційній діяльності закладу професійної освіти. Поділилася досвідом, як під час вступної кампанії через комунікацію в чатах та месенджерах, співпрацею зі ЗМІ привабити майбутніх абітурієнтів.
У сьогоденних інформаційних джерелах важливо все: від того, яку інформацію ми споживаємо, і до висловів на сторінках соціальних мереж. Безпека здобувачів та працівників кожного закладу залежить також безпосередньо від інформаційної компетентності учасників освітнього процесу щодо того, яку інформацію та як варто поширювати публічно в медіа. Тож Олена Кваша, продюсерка філії АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Одеська регіональна дирекція» провела “майстер-клас” для учасників вебінару про медіаграмотність та важливість впровадження її в систему формальної освіти. Окремо зупинилася на питанні як зробити якісну рекламу свого закладу освіти.
Колектив Навчально – методичного центру професійно-технічної освіти в Одеській області висловлює щиру подяку всім учасникам вебінару за активну участь у заході, спікерам за цікаву та корисну інформацію.
Все буде Україна!
Все буде ПТО!