ОНЛАЙН-ТРЕНІНГ “CANVA” НА ДОПОМОГУ ВИКЛАДАЧУ

Розвиток професійної майстерності викладачів передбачає навчання впродовж життя. Враховуючи обмеженість часу на навчання в умовах напруженої професійної діяльності, важливо за короткий час спонукати викладачів до активної самоосвітньої роботи. При цьому доцільно застосовувати окрім активних методів навчання, інтерактивні технології, до яких належать тренінги. Зокрема, ми розглядаємо тренінг як запланований процес, спрямований для надання й поновлення знань і навичок, а також перевірку ставлення до проблеми, ідеї, поведінки з метою їх зміни чи оновлення. Тобто, тренінг це: ефективна форма педагогічного впливу для засвоєння знань; інструмент формування умінь і навичок; спілкування в довірливій атмосфері і неформальній обстановці; форма поглиблення досвіду; пізнання особистістю себе і навколишнього світу; а також форма групової роботи, яка забезпечує активну участь і творчу взаємодію учасників між собою і з тренером. З огляду на швидкі зміни в усіх сферах життя цікавими й необхідними мають стати тренінги, спрямовані на пошук шляхів урегулювання можливих кризових ситуацій у майбутньому, формування в учасників здатності спокійно вирішувати щоденні особисті та професійні проблеми. Зважаючи на зазначене 19 січня 2024 року відбувся онлайн-тренінг для викладачів словесників «Canva»  на допомогу викладачу.

Розпочала засідання та привітала учасників Соколюк С.В., методист НМЦ ПТО в Одеській області. Тренінг проводила Лопакова О.М., викладач ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг ім. К.Д. Ушинського»., яка була модератором тренінгу.

Спікери:Дудник О.О., викладач ДНЗ «Ананьївський професійний аграрний ліцей», яка показала як створювати презентації за допомогою додатка “Canva”;

 

Кудінова  Ю.О., викладач ДНЗ «Подільський професійний ліцей» презентувала «Алгоритм створення інтерактивних плакатів на платформі «Canva» як ефективного засобу візуалізації навчального процесу»;

Гриньова О.Г., викладач ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг ім. К.Д. Ушинського» в цікавій формі показала як можна заохочувати здобувачів освіти до вивчення творчості письменників-емігрантів:  створення “закордонних паспортів” за допомогою платформи “Canva”.

Соколюк С.В. поінформувала про викладачів здобувачі освіти яких здобули перемогу у ІІІ (ІІ) (обласному) етапі ХІV Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. (Наказ Департаменту освіти і науки ОДА №2- ОД від 10.01.2024)

Сабадаш Людмила Павлівна, викладач української мови та літератури Північного центру професійної освіти; Чмільова Наталія Сергіївна, викладач української мови та літератури ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти»; Івахно Олена Миколаївна, викладач української мови та літератури ДНЗ «Одеський професійний ліцей будівництва та архітектури». Та викладачі, здобувачі освіти яких здобули перемогу у ІІІ (ІІ) (обласного) етапу XХІV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика (Наказ Департаменту освіти і науки  ОДА  №218-ОД від 29.12.23):тГриньова Олена Григорівна, викладач української мови та літератури ДНЗ «Одеський професійний ліцей сфери послуг імені К.Д.Ушинського»; Лучнікова Світлана Федорівна, викладач української мови та літератури ДНЗ «Одеське вище професійне училище торгівлі й технологій харчування»; Сабадаш Людмила Павлівна, викладач української мови та літератури Північного центру професійної освіти.

Плютенко Л.В., голова обласної методичної секції, наголосила про написання методичних розробок до репозитарію, методичної скриньки НМЦ ПТО в Одеській області згідно вимог  і рекомендацій щодо написання розробок.

На захід були запрошені молоді викладачі ЗП(ПТ)О всіх загальноосвітніх дисциплін, стаж роботи яких до трьох років.  Спеціалістам, які роблять перші кроки у професійному житті, варто розпочати процес професійного росту через спілкування з колегами, що мають великий педагогічний досвід. І такий досвід допоможе набути нових, важливих для удосконалення професійних знань,  практичних вмінь і навичок. Початківцю не вистачає реального досвіду, який мають колеги і який дозволяє їм краще оцінювати процес навчання. Він хоче реакції. Поради та настанови також потрібні молодому педагогу. Навчаючи колег, старші педагоги мають пам’ятати, що самі можуть багато почерпнути в новачків. Ентузіазм, безпосередність, чари молодості, свіжість думки – ці якості, притаманні молодому викладачу, роблять його цікавим для навчального закладу. Не треба забувати, що нові віяння корисні, і заганяти молодого фахівця у сформовані роками стереотипи викладання не має сенсу. Головне завдання викладача – виховувати, а не сліпо виконувати програму того чи іншого курсу. Ось з цією метою і були запрошені молоді викладачі на онлайн – тренінг.

На закінчення заходу, роблячи підсумок, Чепіс Т.П., завідувачка кабінету загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО в Одеській області подякувала викладачам за творчу  працю, ініціативу і педагогічний пошук. Побажала подальшої професійної співпраці.

Керівництво та колектив Навчально – методичного центру професійно-технічної освіти в Одеській області висловлює подяку всім доповідачам та учасникам заходу за активну участь у проведенні засідання. Бажаємо всім міцного здоров`я, творчих здобутків, мирного неба та перемоги Україні.

 

Опубліковано у Загальноосвітня підготовка, Новини. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *