Згідно з планом роботи НМЦ ПТО в Одеській області 05 листопада відбулось засідання обласної методичної секції викладачів предмета «Захист України» закладів професійної (професійно-технічної) освіти на тему: «Шляхи підвищення ефективності викладання предмета «Захист України» та військово-патріотичного виховання здобувачів освіти».
Розпочав роботу вебінару та привітав учасників Шатохін Борис Ілліч, методист кабінету загальноосвітньої підготовки НМЦ ПТО в Одеській області, доповів про методичні рекомендації щодо викладання предмета «Захист України» у 2024-2025 н.р.
![]() |
![]() |
Далі виступила Узун Домініка Михайлівна, викладач Березівського ВПУ Одеська політехніка з доповіддю Особливості викладання предмету «Захист України. Інтегрований курс» відповідно до наказу МОН від 08.08.2024 №1116. У виступі було обговорено ключові моменти нової модельної програми.
Продовжив аналіз нової програми з доповіддю «Деякі особливості та аспекти впровадження модельної програми предмета «Захист України» виступив Цибуляк Михайло Андрійович, викладач ДНЗ «Одеський професійний ліцей морського транспорту». Також проговорив деякі з питань, на які важко було відповісти в сенсі змін у викладанні предмету «Захист України» у створених осередках.
Далі була доповідь «Досвід навчання викладачів на курсах підвищення кваліфікації з предмета «Захист України» (тактична медицина) за методом MARCH», з якою виступила Міщук Жанна Володимирівна, викладачка Дунайський центр професійної освіти. Продемонструвала кілька кліпів з фрагментами занять з тактичної медицини.
![]() |
![]() |
Руссу Людмила Миколаївна, заступник директора з виховної роботи ДНЗ «Одеський центр професійно-технічної освіти», інформативно розповіла про впровадження системи військово-патріотичного виховання здобувачів освіти на уроках з предмета “Захист України” та в позаурочних час. Гості побачили звіт про дуже насичену волонтерську діяльність закладу, багато проведених виховних заходів.
![]() |
![]() |
На заключному етапі заходу було обговорено проєкт МОН рекомендацій із використання ШІ в школах, сфери застосування ШІ, продемонстровано на простих прикладах, як починати працювати із ШІ, як використовувати ШІ педагогічними працівниками у своїй роботі.
![]() |
Шатохін Борис Ілліч побажав викладачам самим навчатися і брати до уваги все нове, що продемонстровано іншими колегами, розширювати свої навички в опануванні цифрових інструментів.